Hoe helpt uw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Uw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van Mercer inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Uw mening helpt Mercer klantgericht te verbeteren.

WAAROM MERCER.TEVREDEN.NL

Door middel van continu tevredenheidsonderzoek inzicht in ervaringen van cliënten

  1. Uw ervaring levert voor Mercer belangrijke informatie op om haar dienstverlening te verbeteren
  2. Onafhankelijk, professioneel en betrouwbaar onderzoek
Richtlijnen

KWALITEITSVERBETERING

Mercer gebruikt het onderzoeksplatform mercer.tevreden.nl actief om cliëntervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren.
Mercer nodigt haar cliënten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan Mercer nog beter voldoen aan uw wensen en verwachtingen.

Klachtenprocedure

OVER MERCER

Mercer is een mondiale aanbieder van advies op het gebied van Health, Wealth, Career.

Bij Mercer bevorderen we de gezondheid, welvaart en carrières van meer dan 110 miljoen mensen. De 20.000 Mercer consultants, verspreid over meer dan 170 kantoren in 43 landen, bieden werkgevers/pensioenfondsen ondersteuning bij het oplossen van complexe vraagstukken ten aanzien van arbeidsvoorwaarden en menselijk kapitaal, en bij het ontwerpen en beheren van ziektekostenregelingen, sociale voorzieningen en pensioenen. Zo helpen wij onze klanten een goede werkgever/pensioenfonds te zijn.

Over Tevreden.nl

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.